&rlm ,کودکان ,دبستانی ,آموزش ,تربیت ,مراکز ,دبستانى &rlm ,ضرورت گسترش ,اهداف &rlm ,مرحله حساس ,پرورش کودکان
دانلود

مقدمه

&rlm کودکان زیریناى فرهنگ و اعتبار هر خانواده و نهایتاً هر جامعه را تشکیل &rlm مى دهند . تربیت این غنچه هاى بوستان زند گى حد و مرزى نمى شنا سد. اگر بپذیریم که تعلیم و تربیت در تعیین سرنوشت کودک و شکل بخشیدن به &rlm شخصیت او و نیز در رفتار و زندگى آینده اش چه تأثیرى مى گذارد و اگر به &rlm این نکته توجه کنیم که کودک خود روزى پدر و مادر مى شود و همچنین اگر به ضرورت تغذیه مناسب جسم و روان او از دوران جنینی تا مراحل مختلف رشداندکى بیندیشیم آنگاه مى توانیم اذعان کنیم که این مسئله ابعاد بسیار پیچیده اى دارد . دنیاى تعلیم و تربیت کود کان یکسره در حال تغییر است و سالهاى آتى &rlm براى کودکان و والدین و هم معلمان جالبتر خواهد بود ودر دو دهه اخیر &rlm در کشور ما هم والدین و هم مربیان و هم معلمان توجه ویژه اى به بهبود رشد و &rlm پرورش کودکان پیدا کرده اند و اهمیت تعلیم و تربیت در دوران کود کى براى سعادت آتی آدمی بیشتر شناخته شده است . این توجه و شناخت به صورتی &rlm هدفدار بر محتوا و برنامه و روش آموزش و پرورش کودکان تأثیر بخشیده است.

&rlm اکنون همه اولیاء و مربیان و علاقمندان به تعلیم و تربیت معتقدند که کودکان ما &rlm همگى باید از امکاناتى براى تربیت برخوردار شوند که بتوانند جاى خود را درجامعه پیچیده کنونی و دنیای پیچیده تر آینده پیدا کنند برای این منظور بویژه &rlm باید از دانش هاى جدید بهره گرفت. مثلأ براى بهبود تغذیه و بهداشت کودکان لازم است از دستاوردهای علوم پزشکی و بهداشت و تغذیه استفاده کنیم و در &rlm امر تأمین امنیت و شادمانى و بازى و زبان آموزى و رشد تفکر و تخیل و&rlm خلاقیت آنان از دانش روانشناسى تربیتى بهره مند شویم.

برخوردا رى کودکان از تجارب مثبت مستلزم آن است که ما در چگونگى&rlm ارتباط با کودکان انتشار بیشتر و بهتر جملات و کتب کودکان ، کسترش فعالیت&rlm کانون های رشد و زوجهای جوان و بزرگسالان براى کمک به تربیت کودکان با زند گى و بهبود برنامه هاى رادیویى و تلویز یونى در زمینه قصه گویى و نمایش هنرهاى کودکان کاهش و افسردگى از محیط زندگى بچه ها و تسهیلات براى حفاظت از رشد آنان توسعه و بهسازى آموزش عمومى و تأمین امکان تحصیل &rlm همه کودکان پنج تا یازده ساله در مدارسى که از تفاوت تجهیزات و برنامه هاى مناسب مربیان و معلمان و کارشناسان و مدیران دانش آموخته و مجرب و دلسوز&rlm برخوردار باشد تحول مناسبی بوجود آوریم . این گونه اقدامات اساس فرهنگی و آموزش و پرورش است که می تواند پایه های محکم سعادت مردم و استقلال و آزادی و آبادانی کشور ما را بسازد.

در این تحقیق سعی شده است ضمن تعریف مراکز پیش دبستانی&rlm تاریخچه ایجاد مراکز پیش دبستانى در جهان و ایران فراهم شود . ویژگی هاى &rlm رشد کود کان در سنین پیش دبستانى و همچنین اهمیت این سالها به عنوان &rlm مرحله حساس در یادگیرى از نکات دیگر تحقیق است سپس به بررسى اهداف &rlm و ضرورت گسترش این مراکز به عنوان راهکارهاى مهم این دوره بحث و&rlm بررسى مى شود .

فهرست مطالب

عنوان

مقدمه

بیان مسئله

فرضیه

تعاریف

مرکز پیش دبستانی قبل از دبستان

دوران پیش دبستانی قبل از دبستان

تاریخچه

&rlm تاریخ تحول نگرشهاى نسبت به کودک از گذشته تا کنون

تاریخچه شکل گیرى مراکز پیش دبستانی در ایران

آموزش پیش دبستانی

&rlm ویژگیهاى رشد کود کان در سنین پیش دبستانى

&rlm اهمیت سالهاى پیش دبستانی به عنوان مرحله حساس دریادگیرى و آموزش

اهداف

&rlm الف). دوران پیش دبستانى

&rlm آموزش رعایت نوبت و صبر کردن

&rlm ب). مراکز پیش دبستانی

ضرورت گسترش مراکز آموزش قبل از دبستان

2- ضرورت اقتصادی

خلاصه تحقیق و نتیجه گیری

منابع و مآخذ

این فایل شامل 31 صفحه word می باشد



دریافت‌فایل



ادامه مطلب
منبع اصلی مطلب : آسان خرید 2
برچسب ها : &rlm ,کودکان ,دبستانی ,آموزش ,تربیت ,مراکز ,دبستانى &rlm ,ضرورت گسترش ,اهداف &rlm ,مرحله حساس ,پرورش کودکان
اشتراک گذاری: این صفحه را به اشتراک بگذارید

سبد بلاگ : دانلود پروژه دوران پیش دبستانی قبل از دبستان